Ceren35 Kızlar bir sorum olacak, basenlerimde ara ara şiddetli kaşıntı oluyordu doktorum normal dedi ama şimdi bu kaşıntı bütün üst bacağımı sardı iki gündür birazda pütür pütür oldu kaşıdıkça krem nemlendirici fala sürüyorum ama banamısın demiyor, bunu yaşyanınız var mı?
Zeykem Ceren35 aynen bende deli gibi kaşınıyorum sürüyorum ama genede gerılıyo hıssedıyoem ondan kasınıyo🙁
dlrgktn Ceren35 canım benımde kaşıntım oldu ellerımde ayaklarımda oda karaciğer değerlerimin yukselmesıymış 37. Haftadayım bır ıkı haftadır kaşıntı şıkayetım var seninki nedendır bilemiyorum ama karaciğer enzimlerine bakıldı mı? Doktorlar daha iyi bilirler tabiki
Denizim Ceren35 canim gunluk ne miktarda su tuketiyorsun? Icten gelen kurumada nemlendiricinin pek faydasi olmuyor vucudu icten nemlendirmrlisin, benimde cok kasintim vardi suyu artirdikca gecti simdi hic kasinmiyorum 27+4 haftaligim,suyuda cok tuketiyorsan alerji olabilir
Ceren35 Ladess 18 im daha yaa 🙁 diz kapağıma kadar iç dış artmaya başladı iki gündür deniyim bari hemen çünkü alerjiklik farklı bir şey de yemedim aslında
Ladess Daha erkenmiş aslında ,kimi gebelerde kaşıntı fazla görünüyor sebepsiz ,ama ilerleyen haftalarda ılan kasıntılar direkt çatlamayla alakalı ,yinede dene saf zeytinyağını nemi yüksek tutar
Ceren35 Ladess sebepsiz olması da ilginçmiş cidden her şeyi denemişim bakalım sağol şimdi saf zeytin yağı sürdüm bakalım? Delirmelik
Ceren35 Songulcicekkk Zeykem Valla amin çıldırcam bende ne yapsam geçmiyor kremler bebe yağı olmadı, saf zeytin yağı sürdüm bakalım ama çok geçecek gibi değil neden oluyoruz acaba çok aynı yeri kaşıyınca da kabarıyor
Songulcicekkk Canım benimfe daha 18 haftalığım ama geçen haftadan beri bacaklarımda ve sırtımda çok kaşıntı var vazelin sürüyorum rahatlatıyor ama kaşınıyor yinede daha ne kadar sürüp gidecek böyle Rabbim yardımcımız olaun inşallah
Ceren35 dlrgktn yani bütün her seyim yapilmisti sordum bir once ki gittigimde doktoruma basen civarlarim cok kasiniyordu normal dedi simdi komple, pazartesi bir gidip sorayim benimkine tlfnla Ulasilmiyor malesef
Ceren35 Damlamasalmina Songulcicekkk Doktorlariniza sordunuz mu yada tahlil falan istedi mi? Ciddi bir sorun teskil etmiyordur heralde dimi yarin gidecegim ben tandevun vardi sorayim bi
Denizim Ceren35 canim sen 3lt den asagiya dumemeye calis, nemlendiricinin yaninda ara ara e vitamini yagida kullan oda cok besler cildi ozellikle hogus uclarinada sur dogum sonrasi catlak yara olmamasi icin
Damlamasalmina Ceren35 bu kadar degildi noldu bilmiyorum gidince sorucam ama gercekten inanilmaz rahatsiz oluyooorum
Ceren35 Damlamasalmina bende dende yarin soracagim.umarim normaldir hepimizin de bir merhemle gecer, bu saat oldu uyuyamiyorum ara ara coşuyor