Ceren07 Lütfen vazelin kullanmayın çünkü içeriğinde petro kimya ürünleri var ben seneler önce öğrendiğimden beri kullanmıyorum.
Rabiahnm Ben lireac kullandım ama yine çatlak oldu bu tammen senin vücut yapına bağlı be kullanırsan kullan devemlı spor yapan biriysenve suyu çok içiyorsan avantajlısın demektir tek başına kremle olmuyor bnce bide 34.haftadan itibaren anlaşılıyor ya da 32 fln daha önce çaylağım yok diye sevinmemek lazım benimde biranda ortaya çıkmaya başlayıp çoğaldılar
Merve_fatih Ben vücut yapısıyla ilgili olduğunu düşünüyorum canım. Ben hiç marka bi şey kullanmadım elimin altında hangi yağ varsa o an onu sürdüm ve çok düzensiz kullandım, günlerce kullanmayı unuttuğum bile oldu, şu an 33 haftalık hamileyim ve sıfır çatlak 😊
Fatmayrc Benim 17. Haftalığım hamileliğimde bio-il kullanıyorum. Sabah akşam günde 2 kez kaç kişiye sorduysam hep iyi yanıt aldım bilmiyorum inşallah çatlağım olmaz