Kızlar 28+0 haftalık hamileyim. İdrar yolu enfeksiyonum var tek kullanımlık ilaç verdi doktor kullandım ama geçmemiş son zamanlarda karnımın altı böyle hareket ettikçe sancıyor. Ayağa kalkınca böyle karnımın altına bebek toplanıyormuş gibi hissediyorum ve çok sık tuvalete çıkıyorum enfeksiyondan olabilir mi? Yoksa bebek gerçekten baskı mı yapıyor? Çarşamba günü doktor kontrolüm şimdi size sormak istedim