berra227 eryesil ay canim bende ikizim ikiz olmak çok güzel 🥰 canim dr çok ilgili içeri trk giriyorsun 2 maske eldiven takılı. Içerisi korunaklı bayagi bekleme salonuna dahi kimseyi almıyorlar benim tam 30-35 dakika sürdü. Ikiz olunca sanırım 1 saat sürer canim
berra227 miniginannesi1 cok sukur canim onu bende çok okumustum internette . Allahın izni ile bir sıkıntı yok inşaAllah. Bir sonraki kontrolünde doktor onun kayboldugunu soyler sana hep kayboluyur imis gönlün rahat olsun canim benim
miniginannesi1 berra227 bende öyle okudum canım hatta bir tanıdığımıza da aynı şeyi söylemişler doğumdan 10 gün sonra kontrol için götürmüş kendiliğinden kaybolmuş çok şükür 🙏 Allah evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🥰
Ess34 berra227 inşallah güzel haberlerle gelirsin .Ben de yaptırdım detaylı .Bir öneri olarak girmeden çikolata gibi şekerli bir şeyler yiyin bebiş hareketli olsun .Benim aklıma gelmedi o an .Oğluşumun sırtı dönük uyuyordu yüzünü göremedim ☺️
seraycorduk Bende 23+5 haftalığım bu hafta sonu gidecektim sokağa çıkma yasağı geldi detaylı ultrason çektirtmedim , ilaçlarımda bitti en son martın 11 de gittim napıcam bilmiyorum 🤷♀️☹️
berra227 seraycorduk canim illaki çekerler hastaneler açık özeller vs gebe olduğunuza dair randevu alıp gidin randevunuz olduğu için sıkıntı olmaz sanırım canim yine 155 e sorarsın cunku zamanın geçmek uzere
Evvrim seraycorduk merhaba bende aynı sıkıntıdan müzdariptim ama hastaneden randevunuz olduguna dair Mail yada sms bilgilendirmesi geldi ise siz muaf tutuluyorsunuz ben. 23 nisanda öyle gideceğim
berra227 Kader-46 canim doktoruna sor ama sanıyorum en son 24 de yapılıyor bu hafta yaptırmaya çalış dilersen
berra227 Tstnptt https://instagram.com/dr.halilmesut?igshid=1aoe1pbrt0neg Gittiğin dr un sayfası araştırın dedim ben memnun kaldim ☺️ Rabbim.herkese hayirli sağlıklı evlatlar nasip etsin inşaAllah