Kızlar nette araştırdım dalin granül baya beğenenler kullananlar var sipariş verdim n11 den lakin makinada erimiyormuş sularımız kirecluyse erimiyor falan diyebyazilar okudum ben ankarada oturuyorum makinayı bağlamaya gelin servis bulaşık için tuz kullanmayın kireçli buranın suyu demişti ordan yani inş sknti çıkmaz daha 10 aylık evliyim makinama bisey olmaz inş kullanıp memenin kalan boyle sknti yaşamayan var mi