demet0146 maalesef en çok da biz hamileler düşündüren bir virüs, 😥 inşallah en kısa zamanda geçer de sağlıkla alırız kucağımıza tek tesellim hastanelerin boş olması doktor harici yakın mesafenin olmaması onuda tüm önlemlerini alıyorum zaten artık her hafta çağırıyor mecburen gidiyoruz