2020annesi Ben dun karnimda sertlesme batma var diye gittim nst de sanci cikti aciklik 1 cm di evdeyim simdi sanci gelirse gidicem gelmzse yarin gidicem 36. Haftaya giricem
2020annesi Momandbaby sertlesme olmaya basladi bide adet agrisi gibi agrim oldu tekrar gittik nstde onceki gun gibi sanci cikmadi aciklik da 1 2 cm faln dedi ebe acijkiga bakarken karnimda cok agri oldu hala agrii devam ediyi gibi hissediyrm bol su icip yaticakmisim
Momandbaby dentem61 Korkağım ben birazcık🙆🏽♀️Allahın izni ile iyi şeyler çıksın,hormonlar işini yapıyor,korku,endişe hepsi bir birine karışmış…