Merhaba ben 39+3 günlük hamileyim ama hiç sancım kasılmam olmadı bu güne kadar her neyse ilk hamileliğim ve bu virüs olayları yüzünden doğum için ailem yanıma gelemiyor şehir dışındayım eşimin ailesini de ben istemiyorum devlet hastanesinde doğum için eşimi refakatçi kabul ederler mi ve sizler kaçıncı haftada doğurdunuz kızlar