Merhabalr. 15 inde kontrlm vardi. Oğlum olacak.💙💙 ama hala hareket hissetmiyorum. Sagimda bi gerilme oluyor. Okadar. Kizimu cok erkenn hissetmistm. Tecrübesiz deglm evhamda yapmak istemiyorm. Ama dr gtrgmde yuz üstü yatıyordu bu etken mi acaba harekekt etmesinde. Sakin uslu bi bebegimmi olacak acaba :))