Gokcezbn ben yeni dogan Sleppy alıcagım sızdırma felan olmazsa devam ederim ilk oğlumdada öyle yapmıştım Fakat sızdırma yapmıştı sonradan prima almıştım cok memnunum 2 yaşına girecek hala prima kulanıyoruz 2.hamileligim bakalım memnun kalırsam sleppy e devam ederim yoksa prima alırım 😇👍