Merhaba hanımlar. 17.04.2020 de kızımı 33 haftalık acil doğum yapmak zorunda kaldım. Beslenemiyordu bebeğe giden damardaki kan akımı durmuştu ve preeklampsi vardı. 2 gün hareketlerinde azal olunca gittik doktor acil sezeryana aldı. Kızım 1490 gr ve 47 cm doğdu. Doğar doğmaz 1 dakika gördüm ince ince ağlıyordu sonra hemen yenidoğan yoğunbakımına götürdüler. Ben bugün taburcu oldum kızımın yoğunbakımda 3. Günü bugün. Ciğerleri tam gelişmediği için solunum cihazına bağlıymış doktora sürekli soruyoruz ama solunum cihazına bağlı olduğu sürece iyi diyemem durumuna dedi küvezde de 2 dk gördük kıpır kıpırdı gözleriyle bakınıyordu esniyodu çok tutmadılar bu virüsten dolayı bir daha da alana kadar göremeyecekmişiz. Doktorun konuşması içimi hiç rahatlatmadı çok korkuyorum ona bir şey olacak diye. Böyle olup bebeğine sağlıkla kavuşan var mı aranızda ? Ne gibi süreçlerden geçtiniz morale çok ihtiyacım var iyi şeyler duymaya. Sütümde gelmedi henüz sürekli sağdığım halde 😔 Onu hastanede bırakıp gelmek en acısıydı 😢 Dualarınızı eksik etmeyin nolur🤲🏻🤲🏻🤲🏻