13+5 im ve kistim var gebeligimin basindan beri 7.5 cm lik. Gecen haftaki yani 3. Muaynemde hala kuculmedigini ogrendim (doktor ilk gordugunde ilerleyen zamanlarda kuculme egiliminde oluyor demisti) iliski de yasak bu yuzden. Gebeliginde benim gibi kisti olup sorunsuz atlatanlar var mi?