Sezeryan gunumuze 9 gün kaldı. Şuan 38+4 gunluguz.
Dünden bu yana hareketlerimiz azaldı ama sertleşti. Kasiklarima bazen bıçak gibi bir ağrı saplaniyor, hemen geçiyor. Aşırı bir mide yanmam vardı dün gece birden geçti ki normalde ilaç icsemde geçmiyordu. Doğum belirtileri olabilirmi acaba ?
Benim 2. Gebeliğim ama 5.5 yılı geçti unutmusum