Merhaba hanımlar ben Ailevi Akdeniz Ateşi (FMF) hastasıyım dün gece kalbime atak vurdu yani kalp ağrım çok şidetliydi iki gündür çekiyordum ama dün baya şiddetliydi artık dayanamadım 7 haftalık hamileyim ağrı kesici içtim mazacik bugün de korkum başladı ya bişey olursa diye sizce bebeğime bişey olur mu ? Siz gebelikte ağrı kesici içiyormusunuz ilk hamileliğim çok acemiyim doktora da gidemedim olaylardan dolayı sadece bir kere gebemiyim değil miyim diye gebeliğimin başında gittim hiç bir konuda bilgim yok yardımcı olun lütfen 🙏🏻