Zlmdnccc bende park beşik alıp yatağı sonra alırım diyim virüs sebebiyle alamadım 🤕
Ama park yataklarına bakıyorum kullananlar memnun değil yok ince yok terletiyor diye bende gidicem sünger kestirip üstüne çarşaf dikicem .
Zaten şuan park besigin üst tarafını kullanicam diye boncuk silikondan hafif kalinlikda fişeklik diktim cokda güzel oldu çocuk büyüyüp kilo alınca aşağıya inincede sünger kestirip o döşeği sericem üstüne . En mantıklısı bu geldi bna