Kızım 37 haftadan beri sancıları başlattı ama açılmam yok 1 cm dediler bir değişim yok bu kızlar erken geliri kim söyledi acaba 39 olduk yerini sevdi herhalde gelmek bilmiyor kuzucuk 🥰 sizde durumlar nasıl doğum belirtileriniz var mı
bende
kasılmalar
sürekli tuvalete çıkma (daha da sık olmaya başladı)
sancı
karın ağrısı(regl agrısı gibi)
bebeğimin sert ittirmelerini hissetmem dışında