Kızlar bebegım 21 gün önce 31+5 haftalık 1580 gram olarak dünyaya geldı 21 gündür kuvezde ılk haftalarda 1300 grama kadar düştü daha sonra kılo almaya başladı ılk zamanlar kılo alımı çok ıyıydı günlük 20-30 gram alıyordu ama su oku haftadır soyledıklerı kılolara bakarsak nerdeyse hıc kılo almıyor ozellıkle 3 gündür 1490 gramda kaldı ama benım asıl aklıma takılan şey su bebegım özel hastanede yatıyor hafta içi baş hemşire bakıyor fakat hafta sonları ızınlı olduğu ıcın yetıne başkası bakıyo ikisinin söylediği kilolar bırbırınden bağımsız mesela geçen cuma konuştuğumda 1400 idi cumartesi konuştuğumda 1470 gram dün dün 1440 grammış bugün artı 30gram almış dedı pazar günü 1490 gram dedıler pazartesi günü bıze sureklı bakan hemsıre açtı telefonu 1420 gram dedı bende nasıl yanı dün 1490 dı dedım kılo kaybı olmuştur bılmıyorum dedı telefonu kapadı bu hafta da 4 günden berı aynı kıloda olduğunu söylüyorlar 1490 gram dün hemsıre degısıktı kılosunu sorduğumda 1670 gram dedı emin misiniz dün. 1490 dı dedım bu sn dedı arka tarafta bırıyle konuştu pardon yanlış soylemışım dünkü kılosuyla aynı dedı aklıma bır kuşku düştü ıster ıstwmez bugün aradıgımdada dün 1670 grammış bugün 1690 gram olmuş dedı bende emın mısınız dün 1490 dedınız dedım aynı sekılde pardon bıraz bekletıcem dosyasına bakayım sanırım yanlış soyledım dedı yöne arka tarafta bırıyle konuşmalarını duydum sonra yöne aynı sekılde bu kılo alımı olmamış dünkü kılosuyla aynı 1490 gram dedı acaba çocuğun gerçek kılosunu soylemıyor olabılırler mı özelde olduğu ıcın daha fazla yatırıp fazla para almak ıcın yoksa ben mi abartıyorum birde eğer gerçek kılosunu söylüyorlarsa sütüm mü yaramıyor acaba çocuğa 2saatte bır 35 cc anne sütü alıyor sürümün yaraması ıcın ne yapabılırım bıraz uzun oldu hakkınızı helal edın