Kızlar dün gece 11 de normal doğum yaptım ancak iç dış dikişlerim var.
dikişlerin çabuk iyileşmesi için ne önerirsiniz?
çok ayakta kalamıyorum karnım ağrıyor hala içim boşalıyor gibi bu ne zaman geçer? Doktor sadece parol yazmış dikiş ağrısı için.. ben ne zaman toplanırım acaba..