Meriwa Arjinnn braun kulaktan ölçeni aldım canm pahalı ama alından ölçenler her zaman doğruyu vermiyor o yüzden
Yelz_91 Arjinnn medisana marka aldık canım ikzilerim için.. alından, kulaktan ölçüyor. Oda sıcaklığı, banyo suyu , mama sıcaklığınıda ölçüyor
isilbeyaz ben dün hepsiburadadan baktm canm hem uygun fiyatadı.Doğuma yakın almayı düşünüyorum ordan bi bak sende ☺️
Ebru-isil Ben motorola temassız ateşölçer almıştım memnunum biberon sıcaklığı banyo sıcaklığı ölçmek için de güzel.E bebekten almıştım
Semipermeable Alindan olcerlere guvenemiyorum canim, alindan olcenlerde onerebileceginiz bir model marka var midir? Bizzat doktor temassiz ile olctu yanlis olduguna sahit oldum.
brcaky Kulaktan ölçeri öneriyor doktorum ancak virüs nedeniyle aşırı patlama var bence hazirana kadar bekleyin daha normale döner fiyatlar
Tugbaa1994 Yelz_91 medisana aldık bizde gayet güze henüz bebegim dogmadı ama bize kullanmak nasip oldu memnun kaldık