Annesininbali38 Arkadaşlar merhaba? 27+3 günlük hamileyim. Göğüsümden sıvı bir şeyler akıyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?
Meriwa Annesininbali38 kanallar açılıyo demişti canm biri 23 haftadayım bende normal miş gene bilgili olanlar yazar endişe etme sağlıkla al kucagına
Gul-08 Annesininbali38 bana da oluyor arada, 27 de başladı benim de bi kaç kez oldu şu an 31 oldum, tek göğsümden geliyor sadece atletimi ıslatmıştı bi keresinde, ben biraz araştırdım normalmiş ama sıkmamak gerekiyormuş.
mlsmrtgl Annesininbali38 Canım hamilelik süresi boyunca prolaktin hormonu yükseliyor . Süt için hazırlık başlıyor . Vücûd süt üretmeye başlıyor kanallar açılıyor . Normal bir durum endişe etmeyin sakın sıkmayın .
Busratm Annesininbali38 Benden de bayağıdır geliyor. Korkulacak bişey yok. Göğüslerinizi sıkmamaya çalışın bu hormonal bir durum. İlk geldiğinde daha koyuydu git gide rengi açıldı bildiğin süt rengi geliyor şuan. Bu arada ben de 28 haftalık gebeyim 😊
Annesininbali38 Gul-08 aynen sıkarsak erken doğum riski oluşuyormuş ebe öyle söylemişti. Korkmuyorum da yine de ilk gebelik olunca merak ediyoe insan
Tedirgin2 20.haftadan beri bende geliyor şeffaf yapışkan bir sıvı 2 aydır arasıra geliyo korkulacak bişey değil demişti doktorum