3 cm açılmam var nst de çok sancım var görünüyor ama ben sancımı hissetmiyorum bebek heran gelebilir dedi doktorum hastaneyle aramda 1 saatten fazla mesafe var doğum sancım geldiğinde yetişebilir miyim hastaneye ya da nasıl anlarım Doğumun başladığını bildiğiniz kadarıyla