Kızlar merhaba,herkese sağlıklı güzel günler diliyorumm..❤️ ben istanbul ümraniye tarafında oturan birr hamişim ve şuan 18 hafta bitmk üzere.Malesef doktorlardan yana yüzüm gülmedi biri gelir duvar gibi, strese sokar biri gelir 2 dkda bitirir muaneyi falan..ikili üçlü testleri yaptırmadım ama detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorum fakat etrafımda hastahane yok(uzak)hastahane olsa doktor yok(izinde)Doktor olsa randevu yok.1 ay’ı baya geçti en son kontrolüm.Sizin bu taraflara gelip memnun kaldığınız hastahane-doktor tavsiyesi alabir miyim ? Daha erken gitmk amaçlı Özel hasthne-doktor tavsiyeside almak istiyorum ama belli miktar ayırabilirim maalesef.Mesela 100 enn en fazla 150 gibi..Bu fiyat da özel bulabilr miym bilmiyorum ama gidip bi an önce kontrole geçmk istiyorum 🙄🙄🙄🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Önerilerinizi bekliyorum 🌹