uzum Kızlar merhaba. 8.haftanin içersindeyim. Halsizlik fazla. Yaninda bulantı ve baş dönmesi. Ozel sektör çalışani olup 1 hafta veya 10 gun rapor alan oldu mu halsizlikten dolayi ?
Meriwa uzum canm suan bu durumda devlet hast gittim 23 ümdeyim rapor vermedi aile hekimime rica ettim 5 gün verdi sonra 5 daha aldım işvereninle konuş ücretsiz izine çıkarsın olmazsa virüs dönemi kendini de koru aman dikkat