Tartışmasız bir şekilde kesinlikle kontrollere gidilmeli zaten hamilelikte keyfi kontrol yok ki hemen hemen her hafta da bebekle ilgili birsey öğreniyorsun Allah korusun gitmediğin zaman dilimi içinde mudahele edip iyi edebilecekleri birşey çıkarsa bu şansı da kaybediyor anneler kendi görüşüm bu tâbi benim