Ozgeesin Zhre evet kuzum nişan o benim de oyle gelmişti ilk gebeliğimde yani illa kanlı renkli olmuyor seffaf sümüksü de oluyor yakında dogumun olur hayırlısı 😊 ama nişan gelip 15 gün sonra dogum yapan da var telas etme simdiden hayırlı dogum lar 🤭🤗
superrmomy Zhre canım 36 haftalık hamileyim aynı şey bende de oldu 🤭 erken gelecek heralde benim bıdık ☺️
04052016mh Zhre Vala nişan mıdır bilmem ama benden sürekli geliyor bu ve buna benzer akıntılar evlenmeden önce de vardı hamileliğim boyunca hala var 28.haftamdayım doktorlar enfeksiyon diyorlar bana antibiyotik kullanıyorum şuan ama yine etki etmiyor 🤷🏽♀️
Ceydadede Zhre yengemden biliyorum akıntıyla karıştırılacak bişey değil zaten o şekilde bi akıntı olmaz doğumuna az kalmış sancıların yakında başlar 😃☺️
Zhre Ceydadede 38+4 gunlugum ama vakit gecmiyor resmen kasılmam yok sadece bi kaç gündür böyle akıntı oluyor birde bel ağrısı çok oluyor sabırsızlanıyorum artık ne zaman gelecek diye🙈
MiraysMom Ozgeesin canım 21. Haftada gelmesi normal mi yumurta akı gibi aynı kıvamı rengi normal mi bu haftalarda da
Zhre Ozgeesin 38+4 günlüğüm ilk gebeliğim bi kaç gündür parçalı geliyordu bugün bu şekilde yoğun geldi kasılmam sancım yok ama bel ağrısı var aşırı derecede .
Dncseymaa Zhre Zhre bende 38+4 üm. Nişan sancı hiç bir şey yok 🙄 bol bol sırt ağrısı ve tuvalete çıkma var o kadar 29unda randevum var bakalım
Ceydadede Zhre 9+4 yolun başı bizim için allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yolun sonuna gelmişsiniz☺️
244fe Zhre bende nisandan 1 gun sonra dogurdum 2 sindede herkeste farkli olabiliyo bi sancida kurtul insallah
Zhre 04052016mh benimde akıntım oluyordu genelde hatta bi dönem örnek almıslardı bişey çıkmamıştı ama bu seferki çok büyük diğer akıntılar dan farklı geldi bana o yüzden tereddüt ettim sormak istedim