Esraibo1998 Arkadaşlar ilk gebeliğim de preaklemsi geçirdim ve şimdi ikinciye hamileyim aspirin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum yinede korkuyorum aceba tekrar geçirebilme olasılığım varmı
sehrikarabulut Esraibo1998 canım bende geçirdim ilk gebelimde idrarda protein kacagı cıkmıştı 37 haftalık doğum yaptım kızım 4.5 yaşında şimdi ikinciye hamileyim 8.5 haftalık 4 haftadan beri coraspin içiyorum Rabbimin izniyle bişi olmaz sen Dua et bol bol
Aysessss Esraibo1998 kaç haftalıksın cnm? Ben de aynı durumdayım, 27+5 oldum çok şükür şuan için bi yaramazlık yok 🤲 ama hep endişe tabi, tansiyon aleti elimden düşmüyo, ipne ve aspirin devam benim de hamile kalmadna önce başladım asprine
Esraibo1998 Aysessss 15 +3 oldum canım hamile kalmadan öncede aspirin kullandım öyle şimdide hem aspirin hem iğne kullanıyorum 0,6 lık inşallah bişey olmaz şimdilik herşey yolunda