Selam hanımlar medipolde duygu hanıma gidiyorum ama bir türlü ısınamadım doktoruma. İlk günden beri devam ettiğim için değiştirmek istemiyorum ama aşırı soğukluğu yüzünden kontrole bile gidesim gelmiyor😭 aynı hastanede başka doktora gidip memnun kalan varmı acaba önerebileceğiniz? Yada duygu ışıl hanıma giden memnun olan.