25 haftalık hamileyim aile hekimim idrar yolu enfeksiyonu için augmentin diye bir ilaç verdi. Bebeğe zarar vermez dedi. Kullanma talimatında gebelikte ve özellikle gebeliğin ilk 3 ayında kullanmayın yazıyor. Kullandığım kan ve vitamin haplarıyla birlikte kullanımı nasıldır. Gebelikte bu ilacı kullanan varmı acaba