Sslnry77 Kızlar 36+3 haftalık olduk bu zamana kadar yoktu bişey dün bi farkettim ki karnımın altında küçük kırmızı noktalar var bir kaç tane onlar demi çatlak🤦🏻♀️ Şuan çok küçükler ama karnım inince mi çizgi çizgi olcaklar ?
durununannesi34 Ben 31. Haftamdayım. Hiç çatlağım yok. Lierac Çatlak Kremi kullandım her duş sonrası. Tavsiye ediyorum.
svmlanne hilal_yener bencede canım en iyisi sağlıklı doğsunlarda çatlak falan sorun değil bencede rabbim kucağınıza almayı da nasip etsin☺️
svmlanne DogaDelisi yağlar kıl kökünü güçlendirir bu sefer kıl çıkar diye okumuştum sizde olmadı mı peki? Nemlendirme daha mantıklı geldi😊
DogaDelisi svmlanne Özellikle badem yağı kıl kökünü güçlendiriyor. Kullandığım yağlarda badem yağı yok. Tüylerimde herhangi bir artış olmadı ☺️