34+0 günlüğüz bizde. Son 1, 1 bucuk ayima kadar 12 13 kilo almıştım. Aşırı iştahlıydım. Özellikle hergün tatli yiyiyordum. Fakat ne olduysa son 1 aydır sanki mide küçültme ameliyati oluşum gibi azıcık yesem doyar oldum. Cok yersem zaten rahatsiz oluyorum. Ve 40 günde sadece 1 kilo alabilmişim. Yani son aylarda iştah açılıyor denmesi herkes için geçerli degil. Insanlar benim gözümü korkuttu böyle giderse sen 25 30 alırsın diye. Ama öyle olmadı yani. Yine de dikkat etmekte fayda var. Fazla kilo hareket kabiliyetini cok kısıtlıyor, çatlak olayını arttırabiliyor, terlemeyi artırıyor, mide şikayetleri reflu vs daha cok oluyor, idrar torbasına baskı artıyor ve sürekli çiş hissi normalden fazla oluyor…