Merhaba kızlar 2 yıldır her ay doktora gidiyorum sebepsiz infertilite sebebiyle çocuğumuz olmuyor
kafana takıyorsundur o sebepten diyen çıkarsa üzerim:) çünkü 5 yıllık evliyim ve ilk 3 yıl korunmadık ama yumurtlama günlerimden kaçındım o da telefondan yarım yamalak takip ederek olsa olabilirdi aklımda yoktu hiç.2 yıldır üstüne düşüyorum
2 ay önce tüp bebekte denedim.
Sorum ise şu bir çok doktor gezdim genetik test yaptırmak istedim yeterince geç kaldığım İçin düşük vs olmadan yapılmaz dendi ve geçiştirildi Ben şimdi kan pıhtılaşma problemim olup olmadığını öğrenebilmek ya da başka bir sorun için düşük yapmayı mı bekleyeceğim ? burada çok üzücü hikayeler okudum 7-8-9 haftalarda düşük sebebiyle ve oldukça fazla etkilendim zaten zor elde ettiğim bir gebelik olursa kendi önlemimi almak istiyorum bu konu benim için çok önemli tavsiyeleriniz nelerdir ?
3 kere düşük yapıp aa bende de kan pıhtılaşması varmış demeye ..deneme yanılma yapmaya ne halim ,ne yaşım ,ne de sabrım yok .
31 yaşındayım Reglime 9 gün var bu ay C life kullandım .Umarım derdimi anlatabilmişimdir önlem olarak corasprin kullanmaya başladım bu ay olurda öğrenirsem oksapara başlamaya düşünüyorum.
Tüp bebek tedavisinde de doktorum önlem amaçlı kullandırmıştı ben istemeden hani genetik teste gerek yok diyen doktorum 🤨demek ki riske atılmasa iyi oluyor …
Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda özellikle ilk hamileliğini bekleyenler böyle bir önleme ihtiyaç duyuyor mu fazla mi takıntı yaptım göze almak istemiyorum böyle birşeyi :( fikirlerinizi bekliyorum
Daha hamile bile değilsin diyen olursa da bunun kararını şimdiden vermek istiyorum ki öğrenince hemen başlarım diye 😕