Kizlar 40+0 da hastaneye gittim bebek 4 kilo olmuş önden gidiyordu ama bu kadar olacağını tahmin etmemiştim su an 40+2 oldum hala gelen giden yok dr 3 gün sonra gel dedi ben o gun suni sanci falan verirler diye bekliyordum 😒 Ilk gebeliğim normal olsun istiyorum ama hem kilosu hemde gelmeyişi zorlayacak gibi geliyor var mi bir önerisi veya umutladirici hikayesi olan hanimlar?