Sevdadeniz_ Canım 12. Haftada eğer doktorunun cihazları iyise ve biraz da tecrübeliyse üç aşağı beş yukarı kesın olmamakla beraber bir tahmin söyler .. ben 16. Haftam da öğrendim Oğluşumu☺️