sryvzozgn Nrcnrumeysa Canım pek bir bilgim yok fakat kanama hafife alınacak birşey değil bebeğin hareketleri nasıl en azından doktorunla iletişime geçebilirsiniz. Kanama her dönemde önemlidir
Dnz2020 Nrcnrumeysa bu haftada kanama olması normal değil ağır bir şey mi kaldırdın ben de 30+3 çok şükür daha kanama görmedim
minikgunesim Nrcnrumeysa bebeğin hareketini bile hissetsen doktora git cnm kanama önemli bnm bildiğim 👍🏼 İnşallah birşeyiniz yoktur 🙏💙
Alazla Nrcnrumeysa 23.haftada kanamam oldugunda doktorum hastaneye hemen gitmemi söylemisti kanama isin icine girince olay degisiyor. Acile gitmistim ve iyi ki gitmisim
Eda06 Kanama için bence gözükmelisin bu önemli bi durum olabilir ihmale gelmez çünkü bebek artık baya büyüdü
Nrcnrumeysa Inş haftasonu ya acil e girmek istemiyorum devam ederse giderim dedim karnımda çok sert 3 uncu gebeliğin.ama her gebelik bir olmuyor ilk gibi heyecan korku acemilik hépsii var.
minikgunesim Nrcnrumeysa acilde kadın doğum acil kısmını işaretliyorlar genelde orda da sıra yok denecek gibi oluyor endişen olmasın ayrı bölüm o kısım sana sıra hemen geliyor benim öyle olmuştu gidip direk muayene oldum ben kadın doğum doktorlarına acilde 🍀
Sibelgokhan Nrcnrumeysa kanama olduğu zaman hastaneye gidilmesini öneriyor doktorlar.acile gitmelisin
Gamzeli01 Nrcnrumeysa o gün ben 25+6 iken sancim vardı yatisimi verdiler sancim durdu bende çıkmak istedim. Tammam dediler ama ufacik sancı ufak bir kanama olduğunda direk geri geliyorsun dediler bence gidin