Merhaba kızlar ben 17 haftalık hamileyim çok şükür gittiğim her kontrolünde bebegimi sağlık durumu çok iyi olduğunu söylüyorlar ama aylık veya 15 günlük kontrole cagirdiklarinda o gün gelmiyor sanki bebeğime bisey olmuş gibi hissediyorum korka korka gidiyorum bu durumu yaşayan varmı ona birşey olucak diye çok korkuyorum 😔😔😔😔