Mervecan 12.haftada %80 erkek dedi. Çarşamba 15 haftalık olacaz kontrolümüz var kesin öğreniriz inşaallah ☺
FahriyeztrkYcel SaadetBayrak en son ikili test için gittim erkek gibi ama kan sonucunu haftaya getir yine bakarız dedi bu kez de kız gibi dedi🤣 bende merak ediyorum çünkü 1 ay geçti üstünden kısmetse haftaya randevum var 17.haftada da öğrenirim artık sanırım👼
gzbrtk Haftada kontrole gittiğimizde göstermedi ama büyük ihtimal kız demişti 20. Haftada detaylı ultrason da kız olduğu kesinleşti 😍👶🏼💗 şimdi 21. Haftayı bitirdik 22. Haftaya giriş yaptık 😊