Elfgny canim gecenlerde ayni sorunu bende yasadim saglik ocaginda kontrolum vardi tansiyonum 15/9 cikmisdi biraz dinlendikden sonra tekrar olctu 14/9 cikti.kagit cubukdan idrar tahlili yapti biraz protein cikti dedi evde mutlaka olc tekrardan dedi.Beni bir ates aldi hemen internetden baktim gebelik zehirlenmesi falan yaziyor sabahi zor ettim ertesi gun tekrar olcturttum hem eczanede hem saglik ocaginda yine 14/9 cikti ustelik dinlendigim halde yine idrar tahlili yapti bisey cikmadi bu kez kadin dogumcuna gitmelisin dedi dururmuyum hemen drumu aradim dedim boyle boyle yarin hemen geliosun riske atilcak bisey degil dedi eve giderken tansiyon aleti aldim aksam oldu olceyim dedim bi baktim tansiyonum normal cikio sabaha kadar olctum hep normal cikti.Ertesi gun dr kontrolum geldi bebege falan baktik hersey guzel dedi kardiyolejiye yonlendircem 24 saatlik holter taksin bakalim sonuclarina dedi neyse kardiyolejiye gittim ekg de bisey cikmadi tansiyonda normal cikti kalbimdede bisey cikmadi biz yine birgun takip edelim holter takalim dedi taktiklari sey 1 gun boyunca tansiyonumu olctu sonuclari ertesi gun dra gosterdim hicbirseyin yok gayet guzel tansiyonlar olmasi gerektigi gibi dedi.Sen yinede hergun olc yuksek cikarsa tekrar gel dedi neden ozaman yuksek cikmisti dedim dediki ya tansiyon aletleri bozukdur yada dinlendirmeden olcmustur yada cok tuzlu tuketmissindir yorgunluk stresden de olabilir dedi.simdi hergun olcuyorum normal cikio yalniz tuzu cok az kullanmaya basladim ne olur ne olmaz diye biraz uzun yazdim ama bu arada 32 haftalik hamileyim simdide hemoroidle ugrasiyorum 😥😥 sonlara yaklastikca sorunlar cogaliyor🤔