Gokser MercimekVeaAnnesi ilk çıkışınızdan sonra gecelik öneriyorlar, sonra olacağı işin. Sonda çıktıktan sonra (hastanede kalmaya devam edecekseniz) pijama daha rahat deniyor. Bence birer tane alsanız yeterli, bend r öyle yapmayı planlıyorum ☺️
Kiwi12 Bence ikisindendr al ne olur ne olmaz çünkü bizim gelibde muayene için alttan gelip bakıyorlardı kan pihlasmasi varmı diye altı açık gecelik giymişti o odaya geçince sonra bı sıkıntı yok iyi dediler sondayi falan soktyklerindende pijama giymisti