EmelMuhammed123 Kızlar Ankarada bebek odası alanlar nerden aldınız birde netten alıpta memnun olanlarımız lütfen adres verebilir mi? Virüs bitsin diye bekliyorum ama biraz daha beklersem bebek doğacak her şeyimiz yarım kaldı 😥😥😥
Meriwa EmelMuhammed123 canm ben siteler den montesorini tarzı yaptrcam 23 haftamdayım istediğim gibi beğendiğim bişey olucak beşiklerim var anne yanı büyük yatak alıcam sadece
Sibelgokhan Ben civilden aldım, bu hafta ici gelicek inşallah bakalım nasıl gelcek 😊 https://www.civilim.com/baby-darling-sansa-beyaz-buyuyen-bebek-odasi-takimi-816
EmelMuhammed123 Sibelgokhan sibelcim odanız ne kadar zamanda geldi bende civilden almayı düşünüyorum ama çok mu uzun sürer kafam karışık
Minikkuzu Sibelgokhan merhaba bende civil den aldım oda takımı 29 martta sipariş verdim ama sadece yatak geldi diğer ürünleri tedarikçi firma gönderiyormuş . Tedarikçi firmanın vermis olduğu kargo ceva lojistik diye bir firma daha önce hiç duymadım kargo takip bile yapılmıyor sizinde mi aynı acaba aklıma takılıyor aynı yerden aldığımız için sormak istedim teşekkürler ..
Damlaveminigi Meriwa merhaba anlaştınız mı acaba yapımı için bende Ankara’da oturuyorum şuan ortalık bu şekildeyken hicbisey yapamadık araştırıyorumda 🌸
Meriwa Damlaveminigi henüz anlaşmadık yaşamkent tarafındayım bende erken olduğu için bide eşimin ailesi alıcağı için onların memleketden gelmelerini bekliycem ama dolap yatak olarak beğendiğim model var ben çilek cocuk odasına baktım gelişi güzel denk geldi 6-7 bin den bahsediyolar şifonyer dolap büyüyebilen yatak dahil fazla geldi ark tanığı yatağı sadece 750 yaptırmış 500 e de yatak almış içine daha uygun yani
Sibelgokhan Minikkuzu canım bana mesaj geldi lojistik takibi o linkten yapıyorum şuanda adana da görünüyor. Size de böyle bir mesaj gelmedi mi? Bende 10 nisanda sipariş verdim. 17 nisanda da bu mesaj geldi.
Minikkuzu Sibelgokhan bana da mesaj geldi takip no da var ama ben internetten girip yapıyordum şimdi birde direk mesajdaki linkten deneyeyim inşallah benimde karşıma böyle bir sayfa çıkar çok teşekkür ederim 🤲🏼
Minikkuzu Sibelgokhan şimdi mesajdan yaptım ve nerde olduğunu görebildim çok sevindim gerçekten korktum bi an acaba kargonun başına bi iş mi geldi gelmeyecek mi diye ama çok şükür sıkıntı yok gibi gözüküyor bu hafta gelir galiba afyon a gelmiş zaten ama daha arayan olmadı. Sana da çok teşekkürler gerçekten Allah razı olsun 🥰 https://imgyukle.com/i/QKPiAe
Sibelgokhan Minikkuzu canım beşik için aldigin yatak nasıl geldi guzelmi ,memnun kaldım mi bende sipariş verip vermemekte tereddutte kaldım kendim görerek alirim dedim de. Nasıl seninkisi?
Minikkuzu Sibelgokhan aslında bende görerek bakıp alayım diye düşündüm ama sitede direk karşıma çıktı siparişe ekledim güzel geldi 4 yaşına kadar rahat kullanır kalite olarakta orta seviyede nasipse kullanınca memnun kalmazsak o zaman başka bi yatak alırız diye düşündüm açıkçası 🤗