brnr09 Kızlar merhaba. Uyurken bileğimden çok şiddetli bir ağrı ile uyandım. canım çok yanıyor. Parmaklarımda uyuşma ağrı vs yok ama el bileğimden itibaren biraz okşamaya bile kalksam inanılmaz bir acı var sanki kırılmış gibi. Yaşayan oldu mu hiç😓