Merhabalar,36+5 haftalık hamileyim. yaklaşık 7 haftadir bebegimde gelisim geriligi var kilo alamiyor. kanım dorenc gösterdiği icin herhangi bir problem yok baska. suan 2400du 3 gün önceki muayenede. Ve doktorum 37 olduğunda alalim artok dedi ve 22 nisana gun verdi. Aslinda 35 haftalikken çatı muayenesi yapti ve 1 parmak kadar acilmam oldugunu fakat cok kastigimi epiduralsiz yapamayacağımı söylemisti. Yine normal istiyorum gittigimizde tekrar bi muayene edip suni sanciyla acilacak gibi mi diye bakacak degilse sezeryan dedi. Korkuyorum. suni sanci cok mu@ kötü,yoksa sezeryan ondanda mi kötü. '3 gun kaldi ve ne yapacagimi bilmiyorum 🙈