Nilinannesii Batma zonklama kalkerken adım atarken aşırı ağrım oluyor bu haftalar da normla mi olan var mı ????
Adabkc Nilinannesii benimde aşırı derecede 33+3 yururken kalkarken dönerken yatakta felan kopucak gibi 🤕
Mucizebebegim3 Nilinannesii 36+1 den merhaba ..32 den beri ayni sikayetimiz var doktor normal dedi siklasan sancilar olursa gidecekmisiz
Tugcetekin41 Nilinannesii özellikle akşamları oluyor bende de 35 haftalık olduk bizde ama yürürken vajinamda ağrı oluyor 😔büyük ihtimalle büyüdüğü için baskı yapıyor artık
kubra1997 Nilinannesii bende cok şükür 34+1 haftaligim fakat oyke bir agrim yok sadece az once agladim baktim bacak arama agrilar giriyor uzandim kalktim biraz cok şükür gecti …
Nilinannesii Adabkc Evet benim de o şekilde acaba doğuma kadar böyle mi devam edicek bu ağrı 🙄 6 dan beri ayaktayım valla uyuyamadım
Adabkc Nilinannesii bilmiyorumda ben artık enfeksıyonmu var dıye süphe edıorum kontrolumde baktırıcam baya zorladı benı bu durum
Askresi Aynen benimde öyle oluyor agrı kopacak gibi ayaklarımı uzatıp oturuyorum biraz geçiyor ara ara oluyor 34.haftamdayım
Nilinannesii Benim uzandığım da olmuyor ama yana döniyim diyorum tekrarlıyor ayağa kalkarken de aynı hayırlısıyla hepimiz sağlıklı doğururuz insallah
Nilinannesii Tugcetekin41 Bencede büyük ihtimal büyüdüğü için baskı yapıyor . Senin doğum ne zaman aynı zamana denk geliyor 🙏🏻🤍
Tugcetekin41 Nilinannesii 24 Mayıs tam günü ama doktorum erken gelebileceğini söyledi 38-39 gibi nisan geçtikten sonra bekliyoruz bakalım