Meraba arkadaslar bn 14 martta dusuk yapmıstım bu ay adetn gelmdı daha takvıme gre 8 gun gecti ama dün test yaptm tek czgı ckmıstı bugunde pembe akıntı geldi adet gbide degldı kasıklarmda batma vardı gecti bnm ılk gebelgmde pembe akıntı gelmsti varmı böle olup snra hamile olan bde dısım ıcın antıbıyotık kullanıyrm yardm lutfenn 😊😊😍