Deletedmom337 canım hormonların yükselip alçalmasıyla oluşuyormuş o baş agrısı. benim hamilelik öncesi de hep baş agrım vardı migren dolayısıyla ama hamilelikteki kriz gibi valla. Birden saplanıyor farkında olmadan geçiyor. Bazen de 1 gün sürüyor uykuda bile Devam ediyor. Agrı kesici falan fayda etmiyor bol sıvı tüket