Deniz41 Tetanoz aşısı olalı 3-4 gn olıyor hala omzum ve kolm ağrıyor nette 10-12saat snra geçer diyor uyuyamıyorm resmn sizn nasldı 😔
busrasahinn Deniz41 pazartesi günü vuruldu hălă ağrıyo canım benimde hafifledi biraz daha ama agriyo yani
Aftc Ayyy ben de bu cuma oldum ılk saatler agrımadı ama kolumun ustune bıle yatamıyorum suan bı ıyne daha yapcak 17 mayısta sıze de öle soyledıler mı
Deniz41 Aftc evet cnm mayosta tekkr gl dediler vurlmasam olr mu die sordm olr ama bnce vurul önmli bi aşı dedi hmşire
Zehra2604 İlk dozda ağrımadı ama bu ikinci doz beni de mahvetti. Soluma yaptırdım bir de salak gibi, soluma yatamıyorum, sağ kolum da resmen çürüdü, üstüne yatmaktan o kolum da ağrıyor. Uyku haram oldu resmen 😅