Ben de pcoluyum canım. Tüm gittiğim doktotlar tüp bebeğe kadar gidebileceğimi söylemişlerdi. Hatta 18 yaşımdan beri bunu söylüyorlardı. 25 yaşımda evliliğimin 2. yılı( bir ara Doğum kontrol hapı kullandım onun dışında hiç korunmadım) hiç beklemediğim bir anda hamile olduğumu öğrendim. Normal Doğum yaptım Doğumdan sonraki muayenede doktorum hala pcolu olduğumu söyledi. Şu an oğlum 9.5 aylık ve ben 18 haftalık hamileyim 😊 hiç olmaz derken bu da oldu. Hatta bu sefer dikkat ettiğim halde oldu. 🙊 Diyeceğim sakın ümitsizliğe kapılma kendini tamamen rahatlat gerisi bir şekilde olacak. Bol bol dua et rabbim nasip edince her şey olur 🙏🏻