Kızlar akşamdan beri ağrılarım kendini göstermeye başladı doğurcam inşallah diye yattım 2 de kalktım sancım var tuvalete gittim dolandım geri yattım yarım saat sonra tekrar uyandım ama yeni uyuduğum için kalkasım yok bi anda benden bişey geldi noluyor acaba dedim kalktım lavaboya gittim suyum gelmiş ama az sonra tuvalet te oturdum 15 dk ya yakın ama ağrım falan var benim bi yandan da titriyorum korku üşüme değişik bişey oldu neyse kalkıyım artık dedim kalktım klozette kan ama böyle az bişey altımdan geliyor hissediyorum hemen peçete koydum geceliğmi değiştirdim normal ped taktım elime teli aldım önce eşime yazdım eşim eskişehir de infaz koruma memuru ben olaylar yüzünden annemlere geldim eşimde dua edelim hayatım bol bol dedi bişey olursa ara dedi ama ben titriyorum bi yandan korku sardı beni tabi allahım herkese yaşatsın zor annelik ama bence bu dünyadaki en güzel duygular şuan zorlana zorlana yazyorum sabahı bekliyorum biraz evde çekiyim sancıyı öyle gitmeyi düşünüyorum kanamam da hafif geliyor annemi uyandırdım hemen duşa girdim nişan geldikten sonra duşa girince daha çok sancın geldiğini falan burda defalarca okuduk bide korku bastırdğı için terledim hemde rahatlayım dedim hemen 2 dk girdim çıktım rahatlayım biraz diye iyi bir tavsiye kızlar sizde öyle yapın annem çok kötüysen gidelim diyorda biraz evde çekme taraftaryım çünkü hastanede çok el atyolar ve çok yoruyorlar diye duydum yine burdan bide zaten gece 2 den beri çekiyorum gidince hemen doğumda olmaz gibi geldi bu seferde gücüm kalmazsa doğum sürecinde diye böyle karar verdim tabi ol.adı başka durum olursa gidecem hastane ye bakalım.kısmet kızlar herkesi duama katıyorum uyumayıp burda olan güzel anneler varsa onlarda benim için dua etsinler uzun oldu ama zaman geçsin diye yazdım buraya hayırlı geceler 😊😊😊🤩