Bende doğurdum kizlar sonunda 👌 darisi burdaki butun hamişlerimin başınaaa 😘♥️
Gelelim hikayemize benim 32.haftada dogumum başladi hastaneye geldigimde 2 cm acikligim vardi ilaclarla durdurdular 36.haftada gene sancilarim basladi gece hastaneye geldik 5 cm aciklik var dedi ebem 🙄 ama erken oldugu icin bizim hastanede kontrollerimizin oldugu hastanede yogun bakim olmadigi icin buca kadin doguma gittim dokuz eylule gitmek istemedim pandemi hastanesi cunku kadin dogum hastanesinde risk daha az olur dedim hastaneye geldigimde sancilarim ne hikmetse gecti herhalde korkudan beni eve gonderdiler sancini evde cek hic acilman yok dediler 😣 kime inanacagimi sasirmistim kizim durdu sonra daha 38.haftaya kadar sabrettik 18 /04 sabahi icimde garip bir his vardi esime dedim hatta bugun kizin gelicek gibi dedim dedi yok canim ne dogurmasi sancin hic yok sonra yanindan kalktim dedim mutfagi toplayayim kalktim yururken idrarimi kacirir gibi hissettim hemen wc kostum baktim camasirim hep islanmis annemi aradim dedim galiba suyum geliyor hastaneye gidelim esim annemi almaya gitti geldiler ben hemen duşa girip abdest aldim giyindim evden ciktik hastaneye vardigimizda ebe muayne etti dedi 5cm acilma var suyunda geliyor yatisim yapildi 15 :20 de 15 40 gibi suni sanciya baslandi cunku hic sancim yoktu 🤦♀️ yatakta nstdeyken birden icimden tuhaf bir ses geldi ve icimdeki su tamamen bosaldi o bosaldiktan sonra sancilari daha net hissetmeye basladim ama dayanilmicqk gibi degildi ilk basta gayet guzel nefes alip verdim iyi karsiladim sonra plates topu getirdiler onun ustunde sancilari daha iyi karsiladim ama zaman gectikce acilma arttikca artti siddeti ve aglama hissi geliyordu ama hic bagirmadim ciglik atmadim sabret az kaldi dedim ebe muayne edicem seni uzqn dedigi anda ikinma hissim geldi hemen yatagimizi hazirladilar catala cevirdiler dogumum biraz zorladi cynku catim biraz basikti ve kizimda azcik kucuk oldugu icin zorlandim 18:15 te 2 700dogdu kordonu 1kere dolanmis bogazina dikislerim var sordum ama ebem soylemedi kac tane oldugunu 😀 cok kisa surede ama azcik zor dogum oldu ama cok sukur kizim saglikli simdi yanimda misil misil uyuyor meleğim allah butun isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin 🙏♥️
İzmirde oturan arkadaşlar size tavsiyemdir ben ebelerden herşeyden cok memnun kaldim ebelerimin bana iyi davranmasi motive etmesi harikaydi onlar destek olmasa ben bitmistim diye dusunuyorum yemek yiyebildim dpgum sirasinda su icebildim en guzelide cok nazikler ve sefkatli ebeler urla devlet hastanesinde dogum yapmanizi tavsiye ederim