Bende farklı bi fitil kullanmıştım bende de aşırı aşırı yanma olmuştu uykumdan uyanmıştım hatta tahriş olup kanamıştı çünkü kenarları aşırı kötüydü benim,2 hafta önce yine fitil kullandım bu sefer iltihap falan gitti kaşıntı kalmıştı şuan sorun yok gibi ama o kenarlarının yanması vs neden bilmiyorum doktoruma soracağım, bu arada evet fitilin fazlası akıyor onu gece atıp kalkmayacaksın ayağa 😊ama her türlü geliyor yine beyaz beyaz için rahat olsun