zeyolin [bilinmeyen] ben phlips aventin yeni doğan pp setini aldım canım iki küçük iki de büyük biberonu var büyükleri ileriki zaman için kaldırdım önce küçükleri kullanırım diye düşünüyorum
Serdogrul [bilinmeyen] bende philipsin setini almıştım bide ekstra olarak dr brown gaz yapmayan aldım. Hepsıni kullanıyorum ama gaz problemi olunca dr brown daha cok işe yarıyor onu tavsiye edebilirim
Ozgun [bilinmeyen] aventin cam biberonundan aldım emzik henüz almadım ama onu da avent almayı planlıyorum
Simgedogan Dr brownunkini yeni doğduğunda kullandım daha sonra lansinoha gectim hala ondayız ve memnunuz emzik olarakta sadece avent☺ Tavsiye ederim..